Milyen az élet értékesítőként? -Szent Péter szemszögéből

Történt, hogy 4 gyermekkori jó barát érettségi után elhatározták, hogy évente összejönnek, és pár napot együtt töltenek.

Már vagy 25 alkalommal találkoztak, amikor az egyik ilyen találkozó után hazafelé menet karamboloztak és mind meghaltak.

Nem sokára a menny kapuján, Szent Péter előtt találják magukat. Azt mondja nekik Péter.

  • Mondjátok el nekem szépen sorban, hogy miért is kellene nekem beengedni ide benneteket?
  • Péter! Én Orvos voltam, segítettem az embereknek, hogy sokáig éljenek. - mondja az első.
  • Ugyan már, gyógyszerügynök voltál, nem segítettél, csak gyógyszereket írtál fel. Mész a pokolba!
  • Én Bróker voltam, és segítettem, hogy az emberek a megtakarításaikat okosan fektessék be. - mondta a második.
  • Persze, miattatok tört ki a válság. Mész a pokolba!
  • Péter! Én pszichológus voltam, segítettem az embereknek, hogy ne szorongjanak. - mondta a harmadik.
  • Ne már, még istenben sem hittél, és még Te akarsz bemenni? Mész a pokolba!

Mindhárman eltűntek. Szent Péter ránéz az ott maradt negyedikre kérdőn néz rá -mire az:

  • Hát én csak egy értékesítő voltam az elmúlt 20 évben Magyarországon. - mondja szerényen.

Mire Szent Péter döbbenten:

  • Értékesítő? Magyarországon? 20 évig? Fiam! Te már megjártad a poklot. Bemehetsz!

st-peter-talks-to-a-man-at-the-pearly-gates-charles-barsotti.jpg